tisdag, juni 14, 2005

Även du min Brutus?

Jag har kapitulerat för det oundvikliga, nu har även jag skaffat en blogg, precis som alla andra. Kanske kan namnet på bloggen då verka mindre så passande, eftersom jag i det avseendet är som de andra barnen. Och kanske är jag inte så ovanlig som jag vill tro, men jag jag vet att jag är en unik person och därmed är jag ju inte som de andra barnen... Oavsett vilket så har jag i alla fall skapat en blogg för inbördes beundran, tankar eller bara allmänt ordbajseri.

Dagens kloka ord?

In the Beginning there was nothing, which exploded.

-- (Terry Pratchett, Lords and Ladies)
Lite som bloggar skulle jag vilja påstå... =)

3 Comments:

At juni 14, 2005 10:21 fm, Blogger Anna Larsson said...

Vad roligt! Jag kan dock utfärda en stor varning för att det är ganska beroendeframkallande, är det inte den egna bloggen så är finns det många andra bra bloggar att läsa.

 
At juni 14, 2005 11:32 fm, Blogger Martin Tollén said...

Jag vill också vara med i klubben för inbördes beundran (jag börjar misstänka att vi som läser varandras bloggar ändå är människor som pratar med varandra nästan varje dag). Din blogg är i alla fall snygg - en av de snyggaste i klubben tycker jag!

 
At juni 14, 2005 11:41 fm, Blogger Kristin said...

Jag jobbar på snygghetsfaktorn på bloggen, det ska bli bättre. Och Anna jag håller med, det är beroendeframkallande som sjutton...

 

Skicka en kommentar

<< Home