tisdag, mars 14, 2006

Hem ljuva hem

Ja, roligare än så här blir det inte. Mitt rum, mitt nya hem. Men det är bara jag som bor här. Dock saknar jag min roomie från Mercer konstigt nog. Jag som alltid hävdat att jag inte kan bo ihop med någon.


Min nya säng har inte konstigt plast material som skydd,
därför ligger lakanet kvar även när jag vänder mig om i sängen under natten. Detta uppskattas mycket av Fröken Kristin.


Skrivbordet och bokhyllan. Kontoret, även kallat.
(Och ja, jag är ordningsam och det skäms jag inte över.)


Stoor garderob. Tyvärr har jag inte så mycket grejor.
Men om jag hade det så skulle allt få plats. =)

2 Comments:

At mars 15, 2006 1:53 fm, Blogger Martin Tollén said...

Snyggt. Du verkar riktigt hemmastadd i staterna!

 
At mars 15, 2006 3:38 fm, Blogger M said...

Ser helt okej ut! Skönt ändå att bo själv kan jag tänka :) Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home