tisdag, maj 02, 2006

Joråsåatt...

Skolan tar all min tid. Jag kämpar på med att hinna läsa allt jag borde läsa. Tyvärr är det roligare att göra ungefär allt annat än att plugga. Jag inser att min tid här börjar lida mot sitt slut. Jag måste vara klar med allt min skolarbete innan den 25 maj, för då kommer delar av Föräldrarna hit och hälsar på.

Jag saknar politiken. Har abstinens efter möten. Kan till och med tänka mig att gå på ett repskapsmöte utan att sucka. Eller kanske en ordförandeträff... Är besviken över att jag missar Socialdemokratiska studentförbundets kongress som kommer hållas i Linköping i början av juni. Och inte fick jag demonstrera på Första Maj heller. Suck...

3 Comments:

At maj 05, 2006 7:56 fm, Anonymous Anonym said...

Va?
Varför var du inte ute första maj?

Hela traditionen med att demonstrera då är väl amerikansk?

Jaja, hadegött

/Calle

 
At maj 10, 2006 8:12 fm, Blogger M said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At maj 10, 2006 8:12 fm, Blogger M said...

Hallå! Inte skrivit på en vecka ju! Dags att uppdatera så du får ha kvar den ståtliga platsen på favoritbloggar. :) Hoppas det är fint med dig annars! Kram!

 

Skicka en kommentar

<< Home