tisdag, april 04, 2006

Sentimental

Jag såg det absolut sista avsnittet av Sex & the City idag. (Här i USA sänder de Sex & the City tre gånger om dagen, olika avsnitt från olika säsonger.) Jag har förvisso redan sett detta avsnitt förut men det var ett tag sen. I en av de sista scenerna kommer Carrie tillbaka till New York från Paris och hon går in på caféet där Miranda, Samantha och Charlotte sitter. När de ser Carrie blir de alldeles till sig och har en tårfylld återförening. Och jag kommer på mig själv med att bli fruktansvärd berörd av detta och får en klump i halsen och vill nästan börja gråta.

För jag vet ju hur det känns...

Att vara ifrån sina riktiga vänner...

Och att sakna dem.

1 Comments:

At april 05, 2006 1:21 fm, Blogger M said...

Saknar dig här också! Det ska bli kul när du kommer hem!

 

Skicka en kommentar

<< Home