onsdag, maj 10, 2006

Ehhh...

Sorry sorry...

Jag har inte haft något att blogga om den senaste tiden, därför har uppdateringen varit lite dålig. Så vida inte ni som läser det här är intresserade av radions historia, kollapsen av Östeuropa 1989 eller internationella miljöavtal. Men eftersom jag riskerade att bli borttagen från favoritlistan hos Malin, så är det bäst att jag skärper mig.

Jag har fått jobb i Sverige. Så jag kommer hinna hem till Studentförbundets kongress i juni. Eller i alla fall till kongressfesten. =) Biljetten hem är ombokad för andra gången, jag har sagt upp mitt hyresavtal och jag har börjat fundera på ett tema till avskedsfesten. Har ni några förslag så tas de tacksamt emot.

1 Comments:

At maj 11, 2006 2:12 fm, Blogger M said...

Kul du kommer hem! Men typiskt då! Vi missar ju varandra precis ju! Hmm..

 

Skicka en kommentar

<< Home