måndag, december 12, 2005

Skoj

Jag har sett på statistiken till min blogg att på fredag- och lördagkvällarna så är det flera personer som har irrat sig hit genom att söka på "raggningsreplik" på Goggle. Detta tycker jag både är roligt och lite tragiskt. Är det någon där ute som brukar använda sig av raggningsrepliker på riktigt? Funkar det i sådana fall? Jag är mycket nyfiken...

Dagens raggningsreplik?
Ska vi gå hem till mig och diskutera politik?

Den skulle nog funka på mig i alla fall ;)

3 Comments:

At december 12, 2005 6:59 fm, Blogger M said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

 
At december 12, 2005 7:00 fm, Blogger M said...

"Ska vi gå hem o lyssna på Olof Palmes tal och intervjuer" är en annan, problemet var bara att jag nog inte fattade själv vad jag sa.. Men det funkade ju sedan uppenbarligen :) Tror inte det skulle funka på så många dock..

 
At december 12, 2005 1:03 em, Blogger Martin Tollén said...

Jag bjöd en gång hem till ”best of landstingsfullmäktigedebatter”. Det funkade ganska bra då – det måste berott på de skojiga debatterna!

Med den uppsjö av validerade raggningsrepliker Kristin samlat ihop nu kan vi väl inte annat än bli ihop med människor hela tiden...

 

Skicka en kommentar

<< Home