söndag, februari 12, 2006

Saknad

Idag åt jag min första doughnut. Den var god. Jag har haft många nya matupplevelser här i USA. Tänk att mat är så viktigt, att det tar så mycket av vår tid. (I alla fall min tid.) Jag saknar en hel del av maten i Sverige. Men mest av allt saknar jag att fika med mina vänner. Att dricka te en hel eftermiddag och bara prata och prata. Jag längtar inte hem speciellt mycket, men jag saknar en hel del av alla er som är kvar där hemma. Ni vet vilka ni är, och jag säger bara en sak; Ni fattas mig. Det kommer att bli mycket te-drickande när jag kommer hem igen. Lita på det!

2 Comments:

At februari 13, 2006 4:59 fm, Blogger M said...

Saknar oxå! Massvis! Du är så välkommen hem! Åt för övrigt lunch i lastaren i dag, med alla pol.mag:are. Kul va?

 
At februari 13, 2006 4:09 em, Blogger Kristin said...

Jag antar att det tar dig ett steg närmare att riktig pol. mag. istället för wannabe. Jag saknar inte lunchlåda i Lastaren kan jag ju meddela. Puss på're!

 

Skicka en kommentar

<< Home