lördag, juni 03, 2006

Hej Då, Macken. Vi ses imorron

Nu har det då blivit dags. It's the final countdown...

Igår sa vi Hej Då till den första av oss att lämna Seattle. Själv har jag sex dagar kvar. Har börjat packa min väska. Tagit ner alla saker från väggarna. Mitt skafferi är fullt med mat jag aldrig kommer äta, känns fruktansvärt slösaktigt. Men jag kommer antagligen äta ute resten av min tid här, det kostar inte speciellt mycket mer. Och det har blivit himla mycket grillande senaste tiden.

Jag har en uppsats kvar att lämna in på min nästsista dag här. Jag ska byta foton med mina vänner, vilket är en hel del kan jag erkänna. Över 2000 foton har jag just nu. Antagligen kommer det sluta på det dubbla.

Sverige, prepare your self.

1 Comments:

At juni 11, 2006 7:30 fm, Blogger Martin Tollén said...

Det har varit skojigt att läsa om vad du har för dig i Seattle, men det är ännu skojigare att träffa dig på riktigt hemma i Linköping!

 

Skicka en kommentar

<< Home