lördag, juni 25, 2005

Bakfull

Midsommar och nyårsafton, två högtider som brukar ge massiv ångest. Det ska vara så himla speciellt och allt måste vara sådär perfekt på ett tillgjort sätt. För att undvika denna ångest som brukar smyga på mig två gånger om året har jag bestämt mig att inte ha några förväntningar alls på dessa två dagar. Och det funkar faktiskt. Jag har haft kul som sjutton, det skulle nog vara ännu roligare om jag kom ihåg allt också. =) Jag har i alla fall firat som sjutton nu och det känns jäkla skönt att det är ett helt år kvar tills nästa midsommar, med nyårsafton däremellan. Nu ska jag fortsätta vara bakis och må som jag förtjänar. God fortsättning eller vad man nu säger... (Eller funkar det bara efter julhelgen???)

Dagens läskigaste siffra

47,3 volymprocent var det i den gin som jag drack igår