torsdag, januari 12, 2006

Att bo med andra, del 3

Jaha, imorgon flyttar jag ut från mitt rum och in i ett annat i en helt annan byggnad. Där får jag bara en rumskompis, som jag hoppas är bättre än dem jag har nu. Jag vet att den här tjejen i alla fall är över 20 år, ett klart framsteg. Det är lite jobbigt att behöva berätta för mina nuvarande rumskompisar att jag ska flytta. Känner mig liksom taskig, men jag klarar inte av att få min sömn förstörd i minst två månader till. Men jag vet ju liksom inte var jag hamnar, och det kanske är värsta bitchen som jag får bo med? Fortsättning följer...

2 Comments:

At januari 13, 2006 1:22 fm, Blogger M said...

Strunta i vad de tycker.. Vad spelar det för roll överhuvudtaget vad de tycker? Tror det kommer bli kanon i ditt nya rum. Kram

 
At januari 13, 2006 6:01 fm, Blogger M said...

För övrigt, hälsa att Ciara skulle vunnit dance-offen över Beyonce. Inget snack om saken!

 

Skicka en kommentar

<< Home